piatok 17. júna 2016

Romantika v dvojke

Čauky mňauky!

Posledné dni boli plné všeličoho možného - od skúšok cez prípravu tábora až po krásne dni s mojím milým. Veru tak, minulú sobotu sa mi na týždeň vrátil a ja som šťastná-prešťastná! :)

Ako sme tak začali žiť naozajstný vzťah na diaľku, tak som si uvedomila, že mi už vôbec nezáleží na tom, čo budeme robiť, kde budeme, kam kedy pôjdeme a podobne. Aj keď som vždy bola človek, ktorý potrebuje mať naplánovanú každú sekundu života a všetko zapísať do diára, moje názory a postoje sa pomaly menia a začínam si uvedomovať, čo je naozaj dôležité. Blízkosť milovaného človeka je to jediné, na čom mi záleží a tieto vzácne chvíle si naplno užívam, čo znamená, že mobil mi vydrží nabitý 5 dní, keďže absolútne nič na ňom nerobím a často sa mi stane, že ho dokonca zabudnem doma (čo je dosť prúser v tomto období, keď všetci niečo chcú kvôli táboru). Virtuálny svet a sociálne siete mi taktiež nič nehovoria a preto si niektorí ľudia myslia, že som umrela/uniesli ma.


Ale nie, nič z toho nie je pravda. A síce mi je jedno, čo robíme, neznamená to, že celé dni preležíme v posteli! Tu je malý prierez našich spoločných dní.

Bicyklové výlety
Niežeby sme chodili na cyklotúry, skôr sú to len také výlety do mesta, na zmrzlinu, na hojdačky, do Tesca a podobne :) 


 

                                                                                                                                    

 #ootd: šaty - F&F; džínsová vestička - Mango; sandále - Deichmann; kabelka - Pull&Bear

Melichova skala
V utorok sme sa vybrali na minitúru na Melichovu skalu, ktorá sa nachádza asi tak 10 minút od Detvy. Napriek nástrahám v podobe elektrického drôtu a plemenného býka (asi sme porušili nejaký zákon, keď sme ten plot len tak preliezli, ale čo už, bolo tam pekne) sa nám podarilo dostať sa tam a prosím pekne, na vrchol skaly sme sa museli vyšplhať! Akože reálne vyliezť po skalách. JA. Ale dobre, prekonala som samu seba a s pomocou môjho milého sa mi podarilo aj zísť dole. Živá a zdravá. Trošku s traumou, ale to sa vstrebe.






 


Palacinky v Studni, ľúbivé raňajočky na balkóne a pohoda pod slnečníkom

Asi tak by sa dali zhrnúť tie zvyšné chvíle plné pohody, ktoré mám najradšej. Lebo čo je viac ako ísť na palacinky s vanilkovým krémom a jahodami, ráno vstať, vyjsť na balkón a ešte v pyžame raňajkovať mňamky (na stolíku s pravým detvianskym vyšívaným obrusom a kvietkami zo záhrady) a po návrate z minitúry si sadnúť pod slnečník, dať si jahody a proste len tak byť? :)

                                    

                                       



Okrem toho sme boli aj v čajovni, na samozbere jahôd a inde, len z toho nemáme žiadne fotky, keďže občas sa necháme uniesť daným momentom a zabudneme ho fotograficky zaznamenať pre ďalšie generácie. Ale nevadí, hlavne, že navždy zostanú v našich srdciach.

Dnes sa chystám na víkendovú chatu s našimi dvomi dievčenskými stretkami, tak nám držte palce, nech to prežijeme. Viete, 15 dievčat... a treba zakladať oheň. A strúhať palice na opekanie. A trafiť do chaty :D ale dáko bude, snáď prežijeme bez ujmy na zdraví.

Majte krásny víkend! A buďte šťastní :)
Kika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára