nedeľa 19. júna 2016

#newin asos.com + DM drogéria

Jou!

Podľa toho, čo dávam na blog to vyzerá tak, že nerobím nič iné iba nakupujem. Je to úplná pravda. A to vôbec nie je pravda! Baví ma proste skúšať nové produkty a hľadať ten DOKONALÝ.
Je niekoľko ľudí, ktorí vedia potvrdiť, že mám momentálne obdobie online nakupovania a som v podstate nezastaviteľná. Občas si už myslím, že to prerastá do seriózneho problému, ale potom si spomeniem, že som blogerka a je mojou povinnosťou prinášať mojím čitateľom tieto recenzie. Vďaka vám, že mi umožňujete byť závislou ;) 

***Pôvodne som chcela všetky online nákupy kozmetiky spojiť, no mám pocit, že to bude na vás príliš :D Lebo na mňa to jednoznačne je!***

Možno si tu niekto všimol moju neaktivitu za posledné dva týždne. A pritom článok rozpísaný mám! Dospela som však k záveru, že rovnako ako leto nepraje cvičeniu, tak nepraje ani blogovaniu. Radšej sa počas dobrého osvetlenia opaľujem ako fotím lip svoče... #bloggerproblems

asos.com

TU som písala o pár veciach od značky NYX Cosmetics. Spokojnosť bola, ale výber odtieňov bol poskromnejší. Tak som namierila na asos.com, lebo som vedela, že tam si prídem v odtieňoch na svoje a poobzerala som po ďalších farbách tam. NYX Matte Lipstick v odtieni Bloody Marry som si zamilovala na prvý pohľad. A bum, bol v košíku. Stále platí to, že som s touto formulou spokojná a nebránim sa dopĺňaniu ďalších farieb. No stále paltí aj to, že balenie je také nijaké. Ešte k tomu o 2€ drahšie ako na krasotika.sk. Tak si pripravte vyše 9€
Hodnotenie: 4/5

Naďalej som ostala verná značke NYX a po Butter Lipstick z minula som išla do Soft Matte Lip Cream. Áno, dala som sa zlákať svetovými recenziami. Ale vôbec mi to nevadí. Z cca 20 odtieňov v košíku som si nakoniec vybrala dva víťazné. Ostatné putovali do priečinka kde budú odložené 60 dní. A potom si ich možno všetky objednám :D Páči sa mi, ako sú farby pomenované podľa miest. Svetlo ružový Addis ababa a tlmená tmavoružová s trochou fialovej?? (odtieň moje-pery-ale-lepšie) Prague. Keď si mám medzi nimi vybrať, tak vyhráva Prague. Na perách sa nosia veľmi príjemne, ale výdrž je fakt poslabšia, čo som očakávala. Potiahnu 4-5 hodín bez problémov, s pitím. Jedlo je nad ich sily, aj keď doteraz som ich testovala naozaj pri extrémne mastných jedlách (čau langoše a fazuľová polievka).  A aj napriek tomu ich mám rada! NYX mi je prosto sympatické ♥ Cena vyše 7€.
Hodnotenie: 4/5
Prague
Addis ababa
Náklonnosť k NYX som asi zakríkla, lebo môj ďalší výber nebol až taký úspešný. Uvidela som špirálu NYX The Skinny Mascara a nechala som sa uniesť tým, aká bola milučká. Efekt je veľmi slabý, taký víkendový "nadoma". Tým, že je kefka miniatúrna, produktu na nej je málo a zdá sa mi, že po vybratí z tuby veľmi rýchlo schne. Nešmýka sa mi s ľahkosťou po mihalniciach a je to také trhané. Bože ja neviem vysvetľovať svoje pocity. Viem si však predstaviť, že túto špirálu si obľúbia baby, čo nosia umelé mihalnice a iba potrebujú, aby ich vlastné s nimi splynuli. No ja ohromená  nej nie som :( :( A cena vyše 9€ je v tomto prípade naozaj dosť premrštená.
Hodnotenie: 1/5 ale radšej by som jej dala asi 2 body



Len pre zaujímavosť, objednávka z asos.com je nad 30€ má dovoz zadarmenko ;).

DM Drogéria

Ale dosť bolo omáčok. Pekne sa vráťme k tomu spomínanému nakupovaniu. Okrem toho online sa ešte stále rada poprechádzam po kamenných obchodoch a hlavne v mojej milovanej DM-ke. Keď už som tam bola kúpiť veci bežnej spotreby (rozumej deodorant, suchý šampón Aussie, olej na opaľovanie a Panthenol po opaľovaní) nedalo mi to a poobzerala som sa aj po kozmetike. Tentokrát som si odniesla iba maličkosti. Lak na nechty od Essence vo fialovom odtieni ma zaujal, no usúdila som, že zrovna letný odtieň to nie je. Počkajte do jesene a možno uvidíte #fakemanicuremonday aj s touto farbou. Dačo zrobím ;)


Ďalšou vecou v košíku bola špirála na obočie L´oreal. Som zlá blogerka a nemám jej fotky, ale som spokojnučká. Nepoužívam ju samotnú, iba s kombináciou s Milani Stay Put. A je to topka.

Majte pekný deň a tešte sa na pokračovanie nákupného maratónu!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára