utorok 12. septembra 2017

#siy Ikea sukňa!

A je to tu!

Na túto chvíľu som čakala veeeľmi dlho. Najprv som celé roky čakala, kým budem mať šijací stroj. Potom som sa nevedela akosi rozhýbať, stále som len skracovala sukne, prípadne robila drobné opravy na oblečení celej rodine. Ani po 8 mesiacoch som ešte vždy neurobila nič vlastné, nič svoje. 

Až keď som sa vrátila z FR, raz v nedeľu sa ma brat spýtal, či som mu už skrátila rukávy na vojenských tričkách (btw, k tomu som sa ešte vždy nedostala..). A hneď na to sa ma švagriná spýtala, či som už dáku sukňu ušila. Odpoveď bola nie. A vlastne som ani nevedela prečo. Vždy tam bolo nejaké "ale"/"lebo" - ale už sa na to chystám/ale už chcem/ale už to mám napísané v diári/lebo nemám látku/lebo nemám čas/lebo neviem šiť.
Tak som sa nad tým zamyslela a urobila rozhodnutie. Hneď na druhý deň som šla do Ikey a prehrabávala sa medzi látkami. Prečo práve obrusové a obliečkové látky z Ikey? Lebo majú skvelé ceny, krásne vzory a sú pevné, takže pekne držia tvar.

Kúpila som látku (a pár ďalších zbytočností potrebností), prišla domov a pustila sa do toho.


Nakreslila a vystrihla som si strih, zašpendlila, naštartovala mašinu a začala šiť. 



Bolo to N-E-K-O-N-E-Č-N-É. Tá sukňa je vlastne jeden obrovský kruh, takže si predstavte že spodný lem som zašívala dvakrát (keďže nemám overlock a ani takú pätku) a hore som robila tunel na gumu.


Ale! Stálo to za to, pretože výsledkom je táto krásavica a ja v nej cítim viac než čarovne. A ten pocit, keď mi ju niekto pochváli... na nezaplatenie! :)


Na skompletizovanie mojej prvej kolekcie som ešte kúpila dve biele tričká - jedno pre mňa a druhé pre Miňa - a na obe som našila vrecká z tej istej látky.
Voilá! Tu máte výsledok :) fotil ma môj milý na amfiteátri v Detve.















Ako sa Vám páčia fotky? 

P.S.: Veronke sa sukňa tak zapáčila, že si hneď na druhý deň utekala kúpiť látku a ušila si vlastnú sukňu úplne SAMA (ja som len radila a ukazovala čo a ako). Šikovniatko je! Jej sukňu ste už mohli vidieť TU. Časom možno pribudnú spoločné fotky ;)



P.S.2: Malý náhľad do zákulisia ;)

"tvárme sa, že je to náš dom"

zas sa smejem...

"rýchlo foť, lebo spadnem"

Miňo robot a Miňo sa tvári, že pózuje

sme frajeri na skútri

Majte krásny deň a ušite si sukňu! Alebo mi dajte vedieť a ja Vám ušijem ;)
Kika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára