streda 20. septembra 2017

#hair Braid Inspiration

Jou!

V minulosti som popri VŠ pracovala v kaderníctve ako asistentka. Bolo to veľmi príjemné obdobie môjho života, ale nikdy som to nevidela ako dlhodobú a trvalú prácu. Nakoľko som vždy inklinovala k robeniu účesov, bolo fajn odkukať nejaké triky, ktoré som nepoznala alebo nevidela na youtube. Prípadne pozrieť si to všetko z prvej ruky.

Niektorí ľudia si povedia "Prečo nie si kaderníčka, keď ťa to tak baví?" odpoveď je veľmi jednoduchá. Ak by som bola kaderníčka, už by to bola moja práca. Takto je to stále hobby, ktoré môžem, ale aj nemusím robiť. A to je na tom najlepšie.

V mojej terajšej práci mám to šťastie, že v rámci obednej prestávky si stíhame urobiť aj detašované kadernícke pracovisko priamo na právnom oddelení :D A tak potom vznikajú rôzne zapletance a svadobné účesy :D Môžem vám garantovať, že ani jeden z nich nezaberie viac ako 15 minút času. Teda v prípade, že máte aspoň základnú znalosť zapletania. A ak nie, šup na youtube a on vás to naučí.



 

 

Čo vravíte? Prijali by ste detašované kadernícke pracovisko aj u vás v robote? Skúste o to požiadať v rámci benefitov ;) :D :D

Majte pekný deň a zapletajte!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára