nedeľa 16. apríla 2017

#getfit Balet

Jou!

Pamätáte sa, ako som TU písala o mojej láske k pole dance a o tom, že The No Limits Gym je najsuper a mali by ste tam ísť a trénovať s nimi? Tak po dnešku už vám ani nedám na výber a pošlem vás tam nasilu :D Dnes som totiž absolvovala prvú hodinu baletu pre dospelých! Viac sa dozviete nižšie...

Neviem ako vy, ale ja som vždy túžila byť baletkou. Ladné pohyby, flexibilita, vedieť stáť na špičkách... Kam už ďalej. Vďaka The No Limits Gym sa mi moje detské prianie splnilo a zo mňa bude 2x do týždňa "ozajstná" baletka ❤

Trénerka Ejka
Ono to celé vyzerá ladne a jednoducho, ale už asi tušíte, že nie je! :D Každý pohyb sprevádza neustála kontrola toho, aby celé telo bolo vystreté, nohy vytočené, brucho a zadok stiahnuté, panva podsadená a aby mi ruky neplantali len tak, ale aby išli tým správnym spôsobom hore, dole, prípadne do boku. Keď tam stojíte v pozícii už príliš dlho, nohy sa vám trasú, príde Ejka, ponapráva vás a ukáže vám, že predsa viete panvu podsadiť ešte o kúsok viac.

Ak máte zlú koordináciu rúk a nôh ako Kika, neodporúčam vám to :D Ale blbosť! Trepem. Práve preto to skúste, aby ste posunuli svoje limity koordinácie. Prekonávajte samé seba. Veď o tom The No Limits Gym je.

Predpokladom úspechu je určite aj trénerka Ejka, ktorá je super milá a dozerá na všetko. Aj na to, aby ste ruky v pozícii tri mali správne alebo aby ste panvu mali podsadenú. Na to treba dozerať stále predsa ;) Ak sa vás hocičo opýta, odpoveď je vždy panva :D

Najlepšie je, že si na recepcii môžete dokúpiť piškótky a baletné sukničky! A teraz naozaj: Kam už ďalej! ❤❤

Kurz trvá jeden mesiac, hodiny sú 2x za týždeň a cena je 55€. Nemusíte sa báť, že vaše baletkovské srdiečko ostane po absolvovaní Levelu 1 smutné. Ak budete mať záujem, Ejka s vami bude pokračovať ďalej, nakoľko sa nadväzujúce kurzy otvárajú skoro stále :)


Momentálne je kurz pre začiatočníkov - Level 1 už rozbehnutý, ale najnovšie sa môžete pridať aj do toho rozbehnutého. Teda, ak vám nevadí, že niečo vymeškáte. Ak si to chcete užiť od začiatku do konca, tak stačí, ak počkáte chvíľu. Lebo nový začiatočnícky kurz je tu čo nevidieť. 

Tak čo? Presvedčila som vás? Bude baletka aj z niekoho z vás?

PS: Len pripomínam, že máme na Facebooku fan page nášho blogu. Ak nás máte radi, podporte nás a určite dajte lajk :) Sledujte The No Limits Gym na Facebooku a Instagrame aby ste videli, čo všetko môžete dokázať aj vy.

Majte pekný deň a plňte si detské sny!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára