nedeľa 23. apríla 2017

Castor oil challange

Ahojte!

Po dlhšej dobe prichádzam aj ja s novým článkom... bakalárka je odovzdaná, takže konečne môžem písať aj niečo iné ako traktáty o rozhlasových hrách.

Rada by som sa s Vami podelila o veľmi potešujúce správy - dorástlo mi obočie!

A ako sa to stalo? Čítajte ďalej ;)
Možno niektorí z Vás viete o tom, že asi posledné štyri roky som mala v pravom obočí medzierku, ktorá nie a nie dorásť. Stalo sa to zo dňa na deň a keď sa to ani po čase nevrátilo do normálu, bola som tým taká rozrušená, že som začala používať ceruzku na obočie, lebo viete, oči sú oknom do duše, ale obočie je ich rámom...

Začala som obyčajnou Essence ceruzkou za dve éčka, ktorou som si po čase vedela urobiť celkom fajn obočie. Neskôr Veronka objavila náš milovaný Milani Stay Put a mňa si natoľko získal, že som si objednala vlastný a prestala Veronke kradnúť ten jej. Vďaka nemu som si vedela urobiť NAOZAJ pekné obočie, "ako majú dievčatá na Instagrame".


Avšak všimla som si, že pri odličovaní mi vypadne dosť veľa ďalších chĺpkov, a tak som nechcela riskovať, že by sa mi moje medzierky ešte viac zväčšili. Preto som urobila zásadný krok a prestala som si obočie upravovať. Prvé dni to bolo veeeľmi ťažké, dokonca spomínanú medzierku som si aspoň trošičku musela doplniť farbou, lebo som nechcela tak vychádzať z domu.

Druhým akčným krokom bolo, že som K-O-N-E-Č-N-E začala pravidelne používať ricínový olej. Kúpila som si ho už niekedy v novembri (ja mám tento a myslím, že množstvo za tú cenu je ok, navyše, pri pravidelnom používaní mi za necelé dva mesiace ubudla ani nie polovica), no vždy som na neho zabudla, takže som po ňom siahla len veľmi sporadicky a nakoniec som ho prestala používať úplne.

To sa však zmenilo, keď som narazila na castor oil challange. Na fotkách som videla, že to fakt mohlo fungovať a to ma motivovalo, aby som ho začala používať naozaj poctivo. Väčšinou sa síce používa na vlasy, no ak to má fungovať na ne, tak prečo nie aj na obočie, na ktorom si výsledky všimnete oveľa skôr?

A tak sa začiatkom marca začala moja cesta za novým obočím. A výsledok?
Dnes mi už vôbec nerobí problém vyjsť von medzi ľudí bez upraveného obočia. Chĺpky síce ešte nedorástli úplne, no je to ooooveľa lepšie, ako to bývalo a po medzierke niet ani stopy.

Čo ma však mrzí je, že nemám fotku zo začiatku, na ktorej by to bolo úplne jasne vidno. Výsledok Vám však dosvedčí aj Veronka a ona by mi v takejto veci nikdy neklamala a nedávala mi falošnú nádej :D 

Pohrabala som sa v archívnych fotkách a čo to som našla. Tak ako? Vidíte nejaký rozdiel? Máte aj vy problém s medzierkami v obočí/príliš riedkym/príliš pretrhaným obočím? Ak áno, skúste to aj vy, veď za pokus nič nedáte (len 3,50€ za olej...). 



To je odo mňa na dnes všetko, nabudúce Vám (pravdepodobne) prezradím, čo nové mi pribudlo nielen do šatníka ;)

Majte krásny deň a zapojte sa do castor oil challange!
Kika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára