sobota 10. septembra 2016

#12fooddatesin2016

Jou!

Zas nám mesiac veľmi rýchlo ubehol a mohli sme ísť s Ferom na ďalší fooddate. Tentokrát to bolo tak rýchle, že sme sa nezmestili do augusta, ale až prvé septembrové dni sa nám podarilo navštíviť našu vybranú lokalitu. Urobili sme však výnimku (Ferov darček, jeho rozhodnutia) a zavítali sme na miesto, kde sme už boli (ja iba raz). Nemôžem povedať, že som z tohto výberu bola extra nadšená, ale čo neurobíte kvôli najsuper priateľovi...
Tohto-mesačná gurmánska lokalita bola obyčajná vietnamská reštaurácia na miletičke. Áno, čítate správne. Na naše fancy rande sme išli sem. Lebo prečo nie.

Na moju prvú návštevu tohto "reštauračného zariadenia" nerada spomínam. Bolo tam veľa ľudí, personál bol pomalý a ja som skoro umrela od hladu. A bála som sa, že rovnaká situácia sa zopakuje aj tentokrát. Keď som hladná, som nevrlá (OK, som aj inokedy) a vtedy mi vadí všetko na svete. Ja som regulérne bola v napätí, čo sa bude diať.

Ak ste tam dlho neboli, v prvom rade vás prekvapia vynovené a zväčšené priestory. Na jednej strane je to určite lepšie, ale nedá sa povedať, že zelená bol zrovna najlepší nápad... A touto novotou stratili na autentickosti určite. Ak by to ostalo ošarpané, cítila by som sa viac vietnamsky.


Boli sme poučený, že si treba vyberať jedlá zo zelenej steny. V žiadnom prípade klasické menu so žltým podkladom (aj keď na to kari kura nedám dopustiť :D), lebo to je dehonestácia jedla. Fero dopredu vedel, čo si chce dať. Ja som sa narozdiel od neho poobzerala po obrázkoch a popýtala sa milej pani za pultom.

Tohto-mesačné menu sa skladalo z Pho Bo a Bun Bo Nam Bo (číslo 95), čo si dal Fero a potom to, čo som si dala ja, ale neviem názov. Za to však viem, že to bola ryža s kačicou (podľa chuti v medovo-sójovej omáčke) a pýtajte si ju pod číslom 86. Obaja sme boli s naším výberom spokojný a vytrvalo tvrdili, že práve to naše jedlo je lepšie. Ja som mala NAOZAJ lepšie ako on...


Určite nemôžete čakať fancy prostredie, budete radi ak váš tanier či miska nebudú mať obité okraje, no to všetko sa vykompenzuje dobrým jedlom. Personál bol tiež milý,ale to, že Ferovi zabudli dať Pho Bo bol prešľap proste. Aj keď ujo tvrdil, že už by to pre neho bolo veľa aj hlavné jedlo aj polievka :D

Zelený čaj v malej mištičke tiež potešil. Minimálne mňa, lebo Ferovi nechutil... Za to so svojím výberom nápoja bol spokojný a mangový džús si pochvaľoval. Samozrejme som to ochutnala, ale bola som rada, že som zvolila malinovku s liči príchuťou. Mňamka to bola :) Pre oboch bol náš samotný výber TOP, takže konečne sa nestalo, že by som Ferovi závidela jeho výber :D


Úprimne, čakala som, že hodnotenie bude horšie, no v konečnom dôsledku získala táto vietnamská prevádzka slušných (a najviac používaných) 20 bodov. Nie je to najhoršie a môžu byť spokojní.
Obsluha: 3/5. Ak mám byť úprimná, bola o milión % lepšia ako keď som tam bola predtým. Možno to bolo spôsobené tým, že sme neprišli v špičke o dvanástej na obed. Ale okrem toho nie je nič, čo by ma nútilo dať im viac bodov.
Chuť: 5/5. Kačica super, liči limonáda super, čaj super a aj tá lyžička Pho Bo nebola na škodu. Skončila som tak, že som čakala vietnamské dieťa a to je vždy dobré znamenie...
Prostredie: 3/5. Ooooooh tie zelené steny :-/ To sa mi veru nepáčilo. Nie nie nie. Ale nemohla som veľa čakať, vedela som do čoho idem.
Vizuál: 5/5. Pekný, ozaj pekný. Ono to mohlo vyzerať, že všetko iba nahádzali na seba, ale nejak to proste zafungovalo...
Autenticita: 4/5. Ak by nemali vynovené priestory, bol by to plný počet bodov. Takto to trochu stratilo na tej autenticite. Ešte k tomu, ak by ste sa tam ocitli v čase obeda, určite by ste mali pocit, že ste na reálnom vietnamskom pouličnom trhu. Ale takto iba štvorka. Samozrejmosťou sú obité taniere rôzneho druhu. To bolo TOP :D


S Ferom sa nám bodovanie vzácne zhoduje tentokrát. Takéto rovnaké hodnotenia sme ešte tuším nemali. Jediný rozkol nastal v obsluhe a v jeho bodovaní dosiahli 4 body. A to všetko vďaka zábavnému Vietnamcovi. Lebo pri odchode neveril, že Fero všetko zjedol a išiel sa na to pozrieť. Ale poviem vám, že Fero im ten bod navyše dával veľmi nerád a ťažko :D

Budem tento podnik odporúčať? Hovorí sa, že je to jedno z top vietnamských bistier a ohľadne jedla musím súhlasiť. No okrem toho nečakajte nič fancy. A hlavne tam nechoďte hladní a počas obeda. Ísť okolo 16-17 poobede je najlepšie rozhodnutie, aké môžete urobiť ;)

Instagram stále funguje, takže šup-šup pozrieť a lajkovať #12fooddatesin16 a #12fooddatesin2016. Keď už tam budete polajkujte aj iné moje fotky :D Nájdete ma ako veronka_r.

Majte pekný deň a jedzte primerane!
Veronika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára