sobota 21. januára 2017

#lifelately vol. VI

Ahojte!

Opäť prichádzam (síce trochu neskôr, ako bolo plánované, ale viete, horúčka si nevyberá) s krátkym prehľadom, čo nové sa udialo za posledných pár týždňov. Môj drahý strávil doma neuveriteľných 25 dní, takže sme podnikli veľa rôznych výjazdov či akcií (čo sčasti spôsobilo aj môj výpadok na blogu).

Chcete vedieť viac? Tak čítajte ďalej!

Pečenie/grilovanie
Je už takmer pravidlom, že vždy, keď sme s Miňom spolu, tak sa zvŕtame v kuchyni a spoločne varíme a pečieme. Stalo sa to jednou z mojich najobľúbenejších činností, ktoré spolu robíme. Tentokrát sme sa celkom hecli, pretože sme piekli vianočné koláče u nich aj u nás, cheesecake s čučoriedkami a nutellou, focacciu, grilovali sme hermelín, oštiepok a zeleninu, a varili bryndzové halušky a dva rôzne druhy cestovín. Ach, ani neviem, čo by som si skôr dala!




Miňo sa hrá na tyranosaura :P






a, samozrejme, mávali sme skvelé raňajky!

Balenie darčekov
Balenie darčekov si vždy užívam, aj keď je to pre mňa celkom stres, lebo nikdy nechcem mať dva rovnaké balíčky, takže musím stále vymýšľať nové kombinácie. Miňo bol neoceniteľným pomocníkom, radcom, vnukačom (toto slovo som si asi vymyslela) nápadov a robil rozhodnutia (napr. ktorý hnedý špagát použiť), keď som to už ja nezvládala.



Praha
Oooo, áno, opäť sme boli v Prahe! A keďže v lete sme už väčšinu pamiatok pochodili (okrem Katedrály sv. Víta, ktorú sme nestihli ani tentokrát), tak teraz sme sa sústredili na vianočné trhy. Avšak fotku máme iba jednu z cesty, lebo akosi sme sa zabudli fotiť :D


Tatralandia
V posledný možný termín sme využili vouchery zo ZľavyDňa a vybrali sa s Miňovými sestrami, bratom a švagrom na výlet do Tatralandie. Asi po 10 rokoch som sa odhodlala tobogánovať (a potom nevedela prestať) a musím uznať, že to bolo veľmi príjemné spestrenie zimných dní.

Predvianočná večera
Ako to už býva zvykom, každý rok mávame pár dní pred Vianocami s animátormi štedrovečernú večeru. Tento rok nás bolo viac ako 25 a nechýbalo jedlo, koláče a naša najobľúbenejšia časť - rozdávanie darčekov od tajných anjelikov! Vždy sa na tom veľmi zabávame a hádame, od koho je ktorý darček :D fotku z večere ste mohli vidieť tu ;)

Lyžovanie
Síce som v mojom živote doteraz lyžovala len jeden deň pred štyrmi rokmi, Miňa to akosi nepresvedčilo a moje námietky nebral do úvahy, pár dní po Vianociach sme sa vybrali na Mýto pod Ďumbierom. Trochu som popadala, poudierala sa, sekla si lyžami do chrbta, ale inak v pohode :D


Levoča
O pár dní na to sme mali cestu ku Kežmarku, tak sme sa zastavili v Bazilike Navštívenia Panny Márie na Mariánskej Hore, čiže na známom pútnickom mieste. Krásne a požehnané miesto!








Krytá strelnica
A dôvodom našej cesty do KK bol Miňov vianočný darček odo mňa pre neho - voucher na krytú strelnicu. Vychytali sme úplne super inštruktora a bolo to fakt super! Nemyslela som, si že ma to tak zaujme a že sa vôbec trafím do terča :D
Za nás oboch môžem povedať, že odporúčame vyskúšať!








Bonus #1: Miňo si kúpil tašku na hokej a rozhodol sa, že najbližšie ma berie so sebou do Nemecka! :D


Bonus #2:
Oslávila som svoje 21. narodeniny! (ach, cítim sa stará :D)


To je odo mňa na dnes všetko :) najbližšie sa dozviete, čo všetko mi pribudlo nielen do šatníka (vrátane vianočných darčekov ;))!

Majte krásny deň!
Kika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára