piatok 14. októbra 2016

#fakemanicuremonday vol. 06

Jou!

Z ničoho nič sa leto stratilo, teplota klesla o 15 stupňov, prišiel čas vytiahnuť vínové rúže, dekoidné šály a prejsť na jesennú manikúru. Po niekoľkých mesiacoch jemnej ružovej, bielej a nude odtieňov nastal deň, kedy všetko poukazovala na to, že čas na tmavé a ešte tmavšie nechty je tu. Aj keď som si istá, že jemné nude odtiene sú u mňa celoročná záležitosť.


Už je tomu nejaký ten piatok, čo tu bol príspevok o nechtoch. Predtým, ako som začala blog, som myslela, že manikúrový post budem dávať každé dva týždne vždy, keď si budem prerábať nechty. Stále mi ich všetci chvália (okrem Petríka), občas aj niekoho inšpirujem a tešila som sa, že to bude pravidelná séria. Veľmi rýchlo som si však uvedomila, že nie často si robím špeciálnu manikúru. Čo je určite škoda. Veď dať sem IBA nalakované nechty nie je nič prevratné...




Potrebujeme:
  • vínový lak (Rimmel London Salon Pro with Lycra odtieň 407 Urban Purple)
  • priesvitný lak (Catrice Quick Dry and High Shine Top Coat)
  • trblietky




Možno ste videli post o mojich bielych nechtoch s rôznymi zlatými bodkami, čo som dávala naposledy. Nechala som sa týmto inšpirovať a prinášam vám niečo podobné. Rozdiel je v tom, že namiesto zlatého laku použijete trblietky, ktoré zmiešate s priesvitným lakom. Predpokladala som, že to je geniálny nápad.

V prvom rade treba povedať, že idea je celkom pekná, ale výsledný efekt sa mi asi viac páčil s obyčajným trblietavým lakom. Ide o to, že na nejakú presnosť môžte zabudnúť. Trblietky sú nevyspytateľné a ťažšie sa s nimi pracuje. Keď už to máte hotové je to pekné a máte vytvorený veľmi jemný 3D efekt.

Čo ma sklamalo:
  • zmes trblietok a laku veľmi rýchlo na podložke zasychá
  • ak používate na nanášanie sponku ako ja, pripravte sa na hromadenie zmesi a jej usychanie
  • ťažšia aplikácia
  • nutnosť prelakovania priesvitným lakom 
  • možnosť vyčnievania trblietok.
Čo ma potešilo:
  • strieborná a vínová sa krásne dopĺňajú
  • trblietky (veď haló)
  • 3D efekt
  • vyskúšala som niečo nové.

Klasicky som sa rozhodla pre iný motív na každom nechte, nech vyskúšam rôzne veci na jeden šup. Najviac som spokojná s týmy, kde trblietky sa rôznym spôsobom tiahnu od lôžka po koniec nechtu. A ešte celý "pobodkovaný" prstenník. S ostatnými nie som na 100% stotožnená.



Pravdepodobne ostanem pri klasickom bodkovaní obyčajným lakom a keď trblietky tak na celý necht. Všetko alebo nič ;)

Čo vravíte vy? Mal by tento štýl ostať ako jednorázová záležitosť?

Majte pekný deň a experimentujte!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára