nedeľa 1. apríla 2018

#skincare The Ordinary Serum Foundation

Jou!

Nezvyknem sa príliš maľovať a absolútne nepotrebujem make-up s vysokou krycou schopnosťou. Vždy sa obzerám iba po niečom na vyrovnanie a zjednotenie tónu pleti... Zároveň milujem séra od The Ordinary. Takže keď som videla, že majú Serum Foundation, nebolo o čom.

Pri mojej poslednej objednávke obľúbenej trojky - Hyaluronic Acid, Niacinamide, Lactic Acid (recenzie TU a TU) som bola pevne rozhodnutá, že Serum Foundation putuje do košíka tiež. Najprv som bola sklamaná, lebo nemali odtieň 2.0N Medium Light, ktorý som chcela. Ale keď som sa na ne zapozerala, zistila som, že 1.2N Light je skoro rovnaký. Zároveň som si povedala, že to má byť v podstate neviditeľné krytie, tak sa to nejak stratí :D


Objednávka dorazila a ja som sa hneď pustila do testovania. Vo vnútri som vedela, že isto budem spokojná. A presne tak aj bolo. Balenie je kompaktné (30ml) a zmestí sa do akokoľvek malej kozmetickej taštičky, ideálne na cestovanie. Súčasťou je pumpička, pri ktorej si treba dať trochu pozor, lebo ľahko sa stane, že vytlačíte viac produktu ako je treba. Na prvý pohľad ma zarazilo, že balenie nemá žiadny vrchnák. Pumpička je však otáčacia, jednoducho ju zablokujete a tým predídete nehodám.


The Ordinary Serum Foundation je veľmi ľahkej konzistencie a pred použitím ho treba pohrkať. Priznám sa, párkrát sa mi stalo, že som ho zabudla potriasť, ale našťastie som si nevšimla žiadne negatíva ani pri takomto použití. Na celú tvár vám postačí veľmi malé množstvo a opakujte si, že menej je v tomto prípade viac.

Nanášanie The Ordinary Serum Foundation sa mi najviac osvedčilo prstami, čo je pre mňa celkom novinka, lebo som zvyknutá pracovať s Real Techniques Miracle Compexion Sponge (recenzia TU). Samozrejme, vyskúšala som to aj so špongiou, ale efekt na tvári nebol taký pekný a prirodzený. Štandardne si malé množstvo produktu vytlačím priamo na prsty, trochu zohrejem medzi bruškami prstov a nanášam od stredu tváre k vonkajšiemu okraju. Netreba sa toho báť, stačí sa tváriť, že si roztierate obyčajné sérum na pleť.

Pleť na začiatku

Bez všetkého ↔ Nanesené prstami

Nanesené hubkou ↔ Nanesené prstami
The Ordinary Serum Foundation zanechá vašu pleť veľmi pekne zjednotenú, rozžiarenú a hladkú. Napriek sklonom k mastnej pleti som si nevšimla, že by som to mala aj pri používaní tohto "make-upu", čo je vždy pozitívne. Pravdepodobne je to vďaka ľahkej konzistencii. Serum Foundation sa "nebilo" so žiadnym iným produktom, ktorý som na tvár nanášala. Všetko sa pekne zapracovalo a ladilo spolu ♥

Kontúrovanie: L.A.Girl Pro Conceal
Rozmýšľala som, že možno vyskúšam aj Coverage Foundation, ale nie som si istá, či to potrebujem/chcem. Ak s tým máte skúsenosti, isto mi dajte vedieť vaše dojmy ;) Mimochodom, poštovné od 25€ je zadarmo. Yaaaay! :)

Nezabúdajte nás sledovať na Instagrame (@veronka_r, @naivegirlforever@dotsandglitters) a Facebooku Dots and Glitters.

Majte pekný deň a starajte sa o svoju pleť!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára