nedeľa 8. apríla 2018

#hair Easy Spring Hairstyle

Jou!

Aj vy prídete občas do bodu, keď vás vaše vlasy netešia, neposlúchajú, neviete čo s nimi a termín u kaderníka v nedohľadne? Ja to mám práve teraz. Sú na mňa príliš dlhé, príliš spľasnuté a príliš meh. Ale presne viem, čo im dodá nový cveng...

Tento týždeň ma čaká v robote fotenie do časopisu (ja budem fotená a.k.a. #mediálnahviezda) a bohužiaľ, sa mi nepodarilo ísť sa včas ostrihať na moju obľúbenú dĺžku... Preto musím improvizovať a niečím sa odlíšiť od mojich bežných dní s vlasmi štýlu #wokeuplikethis.

Pre mňa go-to styling je nejaký zapletanec a vlny. Rýchle, jednoduché, efektné a vyzerá to tak, že ste strávili pred zrkadlom viac ako v skutočnosti ;)


Postup je jednoduchý. Urobte si cestičku na svojej obľúbenej strane. Tam, kde máte menej vlasov zapleťte podľa svojich možností a schopností. Ja si zapletám väčšinou obrátený priberaný vrkoč, ale efektný je aj ten z dvoch prameňov, kde prakticky iba striedate dva pramene a priberáte. Zvyšok navlňte a máte hotovo :) Na robenie vĺn najradšej používam žehličku na vlasy. Nakoľko som bola dnes doma u rodičov, použila som maminu klasickú kulmu, lebo moja žehlička a aj kónická kulma sú na byte v Bratislave... Ale nejak som to dala ;)


OMG ten môj výraz tváre :D
Ak by ste mali záujem o nejaké zapletance, pokojne sa mi ozvite a niečo spáchame ;)

Nezabúdajte nás sledovať na Instagrame (@veronka_r, @naivegirlforever@dotsandglitters) a Facebooku Dots and Glitters.

Majte pekný deň a zapletajte!
Veronika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára