štvrtok 19. októbra 2017

#testing The Ordinary Skincare Lactic Acid 5% + HA 2%

Jou!

Pred dvomi mesiacmi TU som písala o super sérach zo stayunique.sk, ktoré stále zbožňujem a používam. Ak ste článok čítali, tak isto viete, že som si s nimi objednala aj mierne-exfoliačné sérum. Jeho použitie v lete som nepovažovala za úplne vhodné, lebo som bola "stále" na slnku. Akonáhle však prišla ozajstná jeseň a zlé počasie, nastal ten správny čas, aby som začala testovať.

Musím povedať, že som mala trochu obavy. Predsa len, pri klasickom peelingu viem ktorú časť pokožky sa snažím vyhladiť. Ale toto to robí samé. Sérum sa zameriava na nerovnomerný tón pleti, poruchy štruktúry pleti a jemné vrásky. Keďže som s ničím podobným ešte nemala skúsenosť, objednala som si sérum s nižšou, 5%, koncentráciou. Teraz viem, že som sa nemala čoho báť. Nabudúce určite siahnem po 10%.


"Toto ľahké sérum viditeľne zlepšuje štruktúru a vzhľad pokožky. Znižuje pigmentácie po jazvičkách z akné a výskyt stareckých škvŕn tým, že stimuluje regeneráciu buniek. Prídavok kyseliny hyalurónovej posilňuje bariéru lipidov a zlepšuje schopnosť pokožky viazať a udržať vlhkosť, čo vedie k zdravšej a silnejšej pokožke." Samé dobré veci! No nekúp to ;)

Použitie je veľmi jednoduché. Očistíte si pleť svojou klasickou rutinou, necháte ju uschnúť a nanesiete toto exfoliačné sérum. A pokračujete s ďalšími sérami, krémami a mastičkami. Jednoduché. Ja túto svoju rutinu párkrát do týždňa obohatím o multimasking a vtedy je moja tvár úplne najšťastnejšia, rozžiarená, svieža a super jemná.

Od značky The Ordinary mám zatiaľ 3 séra a s každým som maximálne spokojná. Teraz mám dilemu, či sa ich držať alebo rozširovať svoje obzory. Čo by ste mi poradili?

Ak ste to náhodou nezachytili, prečítajte si môj názor na Real Techniques Miracle Sponge KLIK a inšpirujte sa fotonávodom na jesenné líčenie KLIK.

Majte pekný deň a starajte sa o svoju pleť!
Veronika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára