sobota 7. októbra 2017

#review Real Techniques Complexion Sponge

Jou!

Stavím sa, že ste tu už čítali, aký som fanúšik hubiek na nanášanie make-upu. A aj keď som už mala tú najlepšiu (pre mňa), nedá mi to a skúšam ďalej, čo sa mi očividne vyplatilo! ❤ Tu na blogu mám trend vždy nejakú špongiu na make-up vychváliť a milovať a vzápätí si kúpiť novú, ešte lepšiu. Rozširujem svoje obzory :D

Ďalšia skvelá vec z e-shopu pinkpanda.sk. Mám pocit, že ma produkty od nich sklamali minimálne. A to už o niečom asi svedčí. Dlho som ju už chcela vyskúšať, ale vždy som si jej kúpu nevedela nijak logicky odôvodniť :D Vždy, keď som sledovala Lily ako ju ospevuje, som mala nutkanie vhodiť ju pri nákupe do môjho virtuálneho košíka. A teraz ju mám! Yaaaay :)


Poviem vám pravdu, tá oranžová farba sa mi moc nepáči. Ale prekonala som to, očividne :D A veľmi dobre som urobila! Prekvapilo ma, aká je aj bez namočenia mäkká a príjemná. Má jeden špicatý koniec, ktorý je ideálny pod oči a plochú stranu na väčšie plochy, čo je super. Túto plochú stranu som si pochvaľovala už pri čiernej Ebelin hubke, no toto je ešte vyšší level.

Suchá

Namočená
Samotná hubka je super príjemná (niečo na štýl skákajúceho zajačika♥) a nanáša make-up jedna báseň. Myslím, že so žiadnou predchádzajúcou hubkou/štetcom/aplikátorom som nemala takú peknú pleť. Je jedno či máte make-up s nízkym alebo vysokým krytím, lebo aj pri tých menej krycích dokáže vydolovať maximum a vaša pleť je tip-top. V prípade, že používate produkty so stredným alebo vysokým krytím, môžete byť super spokojné, lebo produkt pekne zapracuje do pokožky a nevytvára výzor masky na tvári. No nádhera ♥

Bez make-upu
Na fotke môžete vidieť, že aj make-up s nízkou krycou schopnosťou nemal v tomto prípade problém so zakrytím červenej škvrny čo som mala pod okom. Ups. Moja chyba :D Neviem prečo som mala potrebu babrať si tvár asi 3 sekundy pred fotením :D

Nemaľovaná vs. L´oéal Cushion Foundation (nízke krytie)

Milani Perfect 2+1 Foundation+Concealer (vysoké krytie) vs. L´oéal Cushion Foundation (nízke krytie)
Áno, oba make-upy sú iného odtieňa :D :D
Ďalším plusom je, že ak to náhodou preženiete s tekutým/krémovým bronzerom, táto špongia to dokáže opraviť. Neviem v čom to je, ale vylepší a opraví aj zdanlivo stratené :D True story :D 

Real Techniques hubka má cenu takmer 8€. Oproti Ebelin čiernej sú to 3€ navyše, ale výsledok za tých pár €€€ stojí. Ak ste pravidelný používateľ podobných špongií a táto vás zaujala, predáva sa aj sada dvoch za zvýhodnenú cenu. Uvidím, koľko táto moja vydrží a možno nabudúce objednám radšej to. Alebo zase niečo nové :D

Všetko záleží od toho, aká ste náročná na svoj make-up, ale ja vám vravím, choďte do toho. Kúpte si túto "zázračnú špongiu" a neoľutujete :)

Majte pekný deň a choďte stále za niečím lepším!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára