štvrtok 31. augusta 2017

#howto Wedding Guest Make-up and Hair

Jou!

Maľovať a česať druhých ľudí patrí už od dávna k mojim TOP záľubám a toto leto si to ozaj užívam do sýta. Naposledy som robila premenu na švagrinej a ak vás zaujíma, ako to dopadlo, čítajte ďalej...

Nakoľko Tamara siahla po farebných padavých šatách so zlatými doplnkami, nemusela som si dlho lámať hlavu nad líčením a išla som priamo do prírodných zemitých odtieňov so zlatými odleskami. Bez ohľadu na oblečenie, je to môj obľúbený štýl aj tak ❤❤ 

Najlepšie na tomto líčení je, že ho zvládnete s tromi štetcami za pár minút. Základom je báza pod očné tiene, ktorú zafixujete ľubovoľným tieňom vo farbe pokožky a tým pádom sa vám budú ostatné použité produkty lepšie používať a bez problémov ich vytieňujete. Svetlohnedý tieň som naniesla do záhybu oka a rozotrela dostratena. Intenzitu budujem vždy postupne. Pri maľovaní je vždy menej viac. Ťažko opravíte nejakú guču produktu :D Vonkajší kútik oka som postupne stmavovala a smerom ku stredu oka som intenzitu zmierňovala a tieňovala bez viditeľných prechodov. Na koniec som na 75% viečka naniesla zlatý trblietavý tieň, ktorý úplne neprekryl tiene pod tým. Záverečnou bodkou bolo rozjasnenie kútiku oka so svetlým tieňom. Jednoduchý make-up na tvári s minimálnym kontúrovaním a jemný rúž. A to je hotovo. Bum-bum, máte to.


Vlasy som iba prečesala a hneď s nimi pracovala bez akéhokoľvek natáčania. Tamara má prirodzene vlnité vlasy, takže tam som mala nejaký ten "pohyb" a textúru. Na začiatok sme oba boky zaplietli priberaním (jeden french braid a druhý dutch braid), aby sme zamaskovali všetky baby vlasy, ktoré Tamara má po obvode vlasovej línie, a odložila som ich na neskôr. Vrch a temeno som trochu natupírovala, zalakovala a upravila do požadovaného tvaru. Zo spodných vlasov som vytvorila pozdĺžny drdol a nakoniec "naaranžovala" odložené vrkoče. Pohodka-jahodka a máte fancy účes. A nezabudnite na konci zalakovať ;)


Ak sa vám výsledok páči, nehanbite sa a kontaktujte ma. Dohodneme sa na niečom ;) Píšte mi na Facebook TU alebo TU a Instagram @veronka_r alebo @dotsandglitters.

Majte pekný deň a skúste to doma aj vy!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára