streda 26. júla 2017

#review Trend It Up

Jou!

Ak ste pravidelný návštevník DM-ky, určite ste si všimli nový stojan s cenovo veľmi dostupnou kozmetikou Trend It Up. Ja som samozrejme neodolala a nejaké maličkosti hodila do košíka. A vôbec sa na seba nehnevám, že som sa nechala zlákať. Teda, u väčšiny produktov. Nemôže sa všetko podariť.


Veľmi príjemná mechanická ceruzka na pery. Plusom je, že sa nemusíte baštrngovať so strúhaním a ak chcete mať samotnú tuhu ostrejšiu, na druhom konci je malé skryté strúhadlo, čo je super. Ceruzka je krémová a super pigmentovaná a majú široký výber odtieňov. Popravde, nie som veľmi vyberavá, čo sa týka ceruziek na pery. Ale pokiaľ tam je pigment a nezadrháva sa vám na perách, nie je o čom. A určite môžem povedať, že životnosť rúžu predĺži. A je lacná, čo vždy poteší.
Hodnotenie:5/5



Všetci už asi viete, že som milovník rúžov, hlavne tých matných. A novinky skúšať musím. Vždy, keď idem testovať novú značku alebo druh, siaham po mojich klasických červeno-ružových malinových farbách. Rovnako ako pri ceruzke, aj v tomto prípade ide o veľmi cenovo dostupný rúž. Je matný, zároveň krémový a finiš je taký saténový. Treba však rátať s tým, že sa trochu otláča, môže sa rozmazať a nie je nezničiteľný. Nemôžem ho výdržou porovnávať s tekutými, ale bola som celkom prekvapená. Som rada, že aj lacné značky vedia urobiť kvalitné veci. A toto je jedna z nich. 
Hodnotenie: 4/5





Ako som spomínala, nie všetko z nákupu je vždy super. A toto je ten dnešný Čierny Peter. Kúpila som si najtmavší odtieň z troch možných. S tým som spokojná, ale tu to v podstate končí. Na obočí som jeho prítomnosť veľmi cítila a o jeho vodeodolnosti mám tiež veľké pochybnosti. Navyše, keď som si pretrela obočie, pokazila som si ho :D Čo to má byť?
Hodnotenie:1/5
*Ak hľadáte podobnú alternatívu, siahnite radšej po Essence Make Me BrowLINK na to nedám dopustiť ♥*



Priznávam, nechala som sa zlákať. Vôbec nepotrebujem ďalšiu kontúrovaciu paletu a predsa som si ju kúpila. A dobre som spravila! Budem sa opakovať, ale super cenovo dostupné. No nekúp to! Keď si pozriete swatche, možno si poviete, že som asi divná, lebo je to takmer neviditeľné :D Áno, to je pravda, ale na tvári to veľmi pekne ukáže. Ja osobne mixujem Contour a Bronze odtiene a aj keď iný make up na seba nedám, toto dám pod lícne kosti a po okrajoch tváre, nech mám trocha života v sebe. Bola som veľmi milo prekvapená. Na nanášanie používam veľký Ebelin štetec z minulého článku a je to super kombinácia. Nakoľko teraz v lete nosím minimum make-upu, highlight odtieň som nevyskúšala. Ale už len kvôli ostatným dvom odtieňom sa paleta oplatí :)
Hodnotenie: 5/5



Neviditeľné swatche :D
Máte skúsenosti s touto značkou? Čo sa oplatí? Určite mi dajte vedieť ;)
Mimochodom, sledujte náš blog už aj na instagrame.

Majte pekný deň a užívajte si leto!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára