streda 7. júna 2017

#youtube My TOP 6

Jou!

Voľakedy dávno som bola nadšenou čitateľkou blogov, ale po čase som od toho takmer úplne upustila a prešla na pozeranie videí na youtube. Mám oveľa radšej, keď niekoho počúvam rozprávať o kozmetike, móde alebo len tak o živote, ako by som to mala čítať. Takže to, že mám blog, je tak trochu paradox :D Ak čítate náš blog, pravdepodobne vás táto oblasť blogovania a youtubu zaujíma. Preto mám pre vás výber mojich TOP youtuberov, ktorých sledujem úplne najradšej. Ak sa chcete trocha inšpirovať a možno rozšíriť obzory na youtube, čítajte ďalej.



Priznám sa, že youtube sledujem niekoľko rokov a za ten čas sa moja subscribtion sekcia pomenila. Časom ma youtuberky, ktoré naberali fanúšikov a mali miliónové základne subscriberov, prestali baviť a ja som ich zanechala. Už mi nemali čo povedať a obohatiť ma. Aj keď som ich na začiatku mala rada bez ohľadu na to, či mali milión followerov alebo iba pár tisíc. A práve tieto sú pre mňa oveľa zaujímavejšie.

Nie je to iba o móde a make-upe, ale už som v takom štádiu, že radšej vidím ich bežný život, to, ako prebiehajú prípravy na svadbu alebo nejaké fitnes tipy (aj keď nie som fitnes človek :D ). Úplne najradšej mám vlogy o tom, čo zaujímavé ľudia cez týždeň zažijú. Áno, som veľmi zvedavý človek :D

*nasledujúce poradie nie je odrazom obľúbenosti.

Lily je rodená Londýnčanka a sledujem ju naozaj veľmi dlho. A aj keď zo začiatku to bolo kvôli make-upu, viac si u nej užívam vlogy. Je vidno, že naozaj sa snaží a často kladie dôraz na zaujímavý strih záberov a nie je to iba o pospájaní klipov, kde rozpráva prakticky o ničom. V jej videách často vídať jej manžela (ktorého mám super rada), rodinu, kamarátov a ich bežné radosti a starosti. A chcela by som byť jej kamoška :D Ale to môžem povedať pri každom mojom obľúbencovi :D Lily aj bloguje, tak ak chcete radšej čítať ako počúvať, šup SEM.


Super milá, na nič sa nehrá a ide z nej taká pohodička. Anna je z Brightonu, je s Lily kamarátka a rovnako aj ona robí videá o make-upe, móde a len tak vloguje svoje dni. Veľmi minimalistický štýl v líčení a aj v obliekaní (sledujte jej capsule wardrobe) a podľa mňa je úplne miláčik. Zdieľam s ňou lásku ku gepardiemu vzoru a vždy mám chuť na sladké, keď ju vidím piecť. Občas si kliknem aj na jej blog a je jedna z mála, koho sledujem aj na Facebooku.


#3 KAYLEY MELISSA
Neviem presne ako a kedy som sa k nej dostala, ale milujem jej videá. Je pre mňa inšpiráciou na účesy pre mňa, ale aj pre ostatných, keď potrebujem. Je vždy prvá, u koho pozerám, čo by som mohla vytvoriť niekomu na svadbu alebo len tak, lebo je utorok a Magda chce zapletené vlasy. Kayley žije v Kalifornii so svojím mužom a pamätám si časy, keď popri youtube pracovala aj v klasickom kaderníckom salóne.


#4 NICOLE GUERRIERO
2,8 milióna odberateľov, niekoľko spoluprác s veľkými značkami (napr. Anastasia Beverly Hills, Eyelure, Bellami Hair), ale stále bez manierov a relatívne skromná. Na nič sa nehrá, je sama sebou a povie, čo si myslí, na plné ústa. Nájdete u nej full glam make-up videá, brutálne halloweenske video premeny, chatty videá z auta a po novom pre zmenu denne vloguje a to ma baví. Stretnete ju na Floride ;)


#5 CARLY ROWENA
Osobná trénerka Carly prináša okrem youtube so sebou aj každodennú fitness inšpiráciu na instagrame. Jej videá sú plné motivácie, cvičenia, zdravého jedla a jej bežného života. Práve mala tajnú svadbu, čím sa úplne odlišuje od ostatných, ktorí svoj život žijú verejne na youtube! Nie je klasická kráska ani super chudá fitneska, ale je super milá. A má psa! ♥♥


#6 ALEX HARRISON
K Alexovi som sa dostala náhodou, lebo sledujem jeho frajerku Victoriu (super štýlová baba♥). Rozhodol sa založiť vlastný youtube channel, kde sú väčšinou travel vlogy z ciest a miest, kam chodí s Victoriou na "služobky". Má tu zatiaľ iba pár videí, ale super sa pri nich bavím a máte možnosť vidieť vždy uhladenú a nastajlovanú Victoriu v úplne inom svetle. Je taký pohoďák, čo ja môžem. Instagram tiež stojí za to.


Toto je iba zlomok z môjho subscribtion boxu, ale momentálne sa na nich vždy najviac teším. Ak máte radi youtube a videá, možno som vás priviedla k niekomu novému a zaujímavému. Sledujete niekoho z nich?

Kľudne mi odporučte niekoho, rada si rozširujem svoje obzory :)

Majte pekný deň a zabite svoj deň sledovaním videí!
Veronika

4 komentáre:

  1. No priznám sa, že nesledujem a dokonca ani nepoznám nikoho z nich :D Ja som skôr na to "počteníčko". Aj tak si ale veľmi rada pozriem moju milovanú Niomi Smart, na ňu sa určite pozri, ak ju nepoznáš :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fakt je tvoja obľúbená? Voľakedy som ju sledovala, ale príde mi taká nemastná-neslaná :D Dala som jej šancu, no neprišla som jej na chuť. :(

      Odstrániť
    2. Naozaj, mám ju veľmi rada :) Je mi sympatická, baví ma jej prejav aj témy videí :)) Ale ako všetko, aj toto je, samozrejme, otázka názoru a preferencií :)

      Odstrániť
  2. Okrem Carly nepoznám nikoho :D Určite ich omrknem, pôsobia zaujímavo :)

    OdpovedaťOdstrániť